Problema sesizată
Învățământul online a însemnat regândirea întregului act educațional, de la predare până la evaluare. Prezența unui instrument care să permită contactul direct și permanent al părinților cu școala, precum și o monitorizare în timp real a progresului/regresului elevilor a impus necesitatea unui catalog virtual. Modul de lucru cu acest instrument faciliteaza transparența și controlul în același timp pentru toți factorii implicați în educație: elevi, părinți, profesori. Tehnologia s-a dovedit a fi o modalitatea de ușurare a modalității de evaluare și monitorizare.
Ceea ce este mai important este faptul că , părinții își doresc acest catalog virtual.
Avantajele sunt multiple : economie de timp, pentru a se deplasa la școală ca să verifice situația elevului la disciplină și frecvență, supraveghere și control constant, accesul fiindu-le permis prin crearea unui cont propriu. Printre caracteristicile acestui mod de comunicare virtuală se numără confidențialitatea și transparența.
Dacă totalizăm persoanele vizate , vedem că acest catalog este necesar atât celor 1029 de elevi, părinților acestora, cât și celor 72 de cadre didactice.