ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Întrebări profesori (sau alte persoane care înscriu alerte)

Pentru a putea adăuga o alertă trebuie să vă creați mai întâi cont.

Apoi, odată logat pe site-ul https://hartaedu.ro/, veți apăsa pe butonul Adaugă alertă din partea dreaptă sus sau din orice locație din site unde îl veți găsi amplasat secundar.

Recomandarea noastră este să lăsați adresa de email personală deoarece acolo veți primi notificări cu donații disponibile și cu progresul alertei. În cazul numărului de telefon, îl puteți lăsa pe cel al școlii dacă nu doriți să vă publicați numărul personal.

În timp ce sunteți logat în contul dumneavoastră, mergeți la secțiunea „Alertele mele”. Localizați alerta pe care doriți să o modificați, apăsați pe editează.

După ce înscrieți o alertă, aceasta intră în verificare timp de maxim 10 zile. În acest timp, echipa noastră va verifica și corecta textul alertei. Atunci când alerta va fi publicată, veți primi un email de confirmare pe adresa trecută la contact. Dacă alerta este incompletă la nivel de informație, veți primi un email cu modificările pe care trebuie să le faceți prin metoda descrisă la întrebarea anterioară.

Nu. Toate alertele trebuie depuse accesând butonul Adaugă alertă. Ne bucurăm că ne povestiți experiențele dumneavoastră în chat-urile asociate cu paginile de sociale media Narada sau pe chat support, însă trebuie să urmați pașii standard pentru a depune oficial o alertă.

Publicarea alertei poate dura între 1 și 10 zile, în funcție de fluxul de alerte din perioada respectivă. În acest timp puteți fi sunat pentru a oferi mai multe informații despre problemă sau puteți primi un email cu modificări ce trebuie făcute de dumneavoastră pentru a putea publica alerta.

Primul pas este să o promovezi online, pe social media (Facebook, Instagram, Linkdin). Nu uita să îți verifici regulat email-ul în cazul în care ești contact de un donator; este important să răspunzi cât mai prompt mesajelor acestora pentru a te asigura de disponibilitatea donației.

Nu în ultimul rând, încearcă să distribui alerta ta direct către companii din zona ta despre care știi că ar putea sau ar dori să te ajute.

Dacă ați primit un email cu datele donatorului (companie sau persoană fizică), contactați persoana cât de curând posibil. Trimiteți un email direct către donator la adresa indicată de acesta pentru a confirma recepționarea intenției de donație.

Fiți cât mai prompt și mai deschis la colaborare și răspundeți în decurs de maxim 2 zile oricărui nou email de la donator. Recomandăm să stabiliți și un apel telefonic cât de curând pentru a stabili o relație cu donatorul.

Felicitări! Nu uita să anunți și echipa HartaEdu de finalizarea alertei pentru a putea să o marcăm ca atare. Aceasta va apărea în pagina Alerte finalizate împreună cu detalii despre donator și fotografii. Așadar, trimiteți fotografii cu produsele donate sau lucrările executate pentru alerta în cauză, împreună cu informații despre donator, la adresa [email protected]

 

Întrebări donatori (companii sau persoane fizice)

  1. Homepage: selectați mai întâi tipul de nevoie, după care puteți selecta un anumit tip de nevoie, în funcție de ce doriți să donați.
  2. Explorator alerte (hartă): În meniul din dreapta sus al site-ului puteți selecta Explorator alerte. Exploratorul este prevăzut ca o hartă asemănătoare cu Google Maps ca proces de navigare. Puteți căuta manual alerte, făcând click pe hartă, sau puteți filtra după tipul de alertă, tipul de nevoie, ciclul de învățământ sau localitate. Faceți click pe alerta dorită și o pagină se va deschide cu detalii.
  3. Listă alerte: Din meniul din dreapta sus, mergeți cu mouse-ul pe opțiunea Explorator alerte fără să dați click. Vă va apărea un meniu dropdown cu opțiunea Listă alerte. Aici puteți vizualiza alertele listate câte 3 pe rând și le puteți ordona după aceleași filtre ca în explorator. Faceți click pe o alertă și vi se va deschide o nouă pagină care conține detaliile alertei.

În pagină fiecărei alerte există butonul „Implică-te.” Dacă veți face click pe el, se va deschide un formular de contact unde vi se va cere să completați datele dumneavoastră de contact și să selectați tipul de ajutor oferit.

Nu. Orice utilizator poate explora alertele publice din site și poate contacta școala prin formular, după metoda descrisă mai sus.

Oricine poate dona, fie reprezentat al unei companii, fie persoană fizică. În formularul de contact, vi se dă posibilitatea să specificați 3 tipuri de donații:

  • sponsorizare în bani;
  • donație de bunuri;
  • donație de servicii prestate.

Profesorul care a depus alerta are responsabilitatea de a vă suna pentru a stabili cum veți proceda pentru colaborare.

Dacă este vorba despre o donație financiară, atunci veți avea nevoie să le cereți un contract de sponsorizare. Dacă doriți să donați bunuri, atunci va trebui să solicitați informații pentru curier. Dacă doriți să prestați servicii gratuit, atunci școala va trebui să organizeze activitatea în sine.

După un timp de la contactarea școlii, veți primi un email de progres de la HartaEdu, în care vi se vor solicita informații despre progresul rezolvării alertei.

La finalul paginii unei alerte este o secțiune ce conține informațiile de contact ale profesorului. Dacă doriți o abordare mai personală, puteți contacta profesorul la numărul de telefon publicat. 

Vă recomandăm însă să completați și formularul de contact astfel încât echipa noastră să fie notificată cu privire la intenția de donație și să poată interveni și ajuta dacă este nevoie.

Da. Orice companie care finalizează o donație de orice tip este încurajată să revină către noi cu logo-ul său în format jpg.

Logo-ul companiei va fi publicat în footer-ul site-ului, la secțiunea Susținător ai Educației, în pagina alertei finalizate cu credit de companie care a rezolvat alerta și în pagina de Alerte rezolvate.

Da. Urmând instrucțiunile detaliate la întrebări anterioare, puteți dona în exact aceeași metodă prin care o pot face companiile. Dacă doriți ca numele dumneavoastră ca donator să fie menținut anonim, vă rugăm să menționați acest lucru.

Da. În anumite cazuri de o complexitate mai mare, compania poate solicita sprijin de la Narada, caz în care echipa noastră poate media colaborare între școală și companie, din punctul de vedere al achizițiilor, implementării, etc.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Scrie-ne pe support chat și echipa noastră te va ajuta în cel mai scurt timp!