Problema sesizată
Școala noastră are o nevoie majoră de cărți, cele care se află în fondul de carte al școlii sunt vechi, depășite atât tematic cât și ca aspect și structură (paginile sunt casante). În ultima perioadă s-a constatat un interes crescut al elevilor față de literatura contemporană, de aceea cărțile pe care le avem nu satisfac nevoile de cunoaștere și de dezvoltare în concordanță cu realitatea cotidiană.
Fondul de carte al școlii nu a mai primit titluri noi de câțiva ani, ultima reînnoire venind dintr-o sponsorizare. Problema persistă de câțiva ani, însă nu au fost găsite până acum resurse pentru acest domeniu, investițiile orientându-se spre infrastructura de bază (școala a avut până acum doi ani toaleta în curte și încălzirea se făcea la sobă de teracotă).
Ar fi necesare cărți adaptate mai multor grupe de vârstă: 3-6 ani, 6-9 ani, 9-12 ani, 12-15 ani deoarece școala are atât grădiniță cât și clase de învățământ primar și general. De asemenea ar fi necesare titluri care aparțin literaturii române dar și titluri reprezentative pentru literatura străină, enciclopedii, atlase, albume.