Problema sesizată
Activitățile practice reprezintă un element vital pentru mediile de învățare din școli, pentru că au un rol deosebit de important în creșterea caltății procesului de predare și învățare. Formarea competenelor specifice biologiei, fizicii și chimiei, se bazează în special pe implicarea elevilor în activități multiple de observare, aplicare, experimentare care să-i ajute să-și dezvolte capacități de a aplica achizițiile dobândite în rezolvarea unor probleme simple din viața cotidiană, de a-și forma gândirea logică, de a-și manifesta creativitatea și originalitatea, ceea ce-l pregătește pe elev pentru integrarea în mediul social și natural.
Școala noastră nu dispune de un laborator dotat corespunzător ceea ce ce a condus la o discrepanță între nivelul de pregătire teoretică și practică în rândul elevilor. Avem nevoie de un spațiu al învățării biologiei, fizicii și chimiei într-o manieră atractivă mai ales că elevii din școala noastră provin din familii defavorizate, cu condiții de trai precare, care nu au posibilitatea de a oferii elevilor suport material pentru ca învățarea să fie favorizată.
Avem nevoie de :
- 2 microscoape electrice;
- 1 trusă didactică destinată pentru studiul biologiei;
- 1 trusă didactică pentru studiul fizicii;
- 1 trusă didactică pentru studiul chimiei;
- substanțe chimice pentru realizarea de experimente;
- materiale consumabile (hârtie indicator, membrane de filtrare);
- tablete pentru aplicații.