Problema sesizată
Sunt învățătoare la clasa a IV-a de la Școala Gimnazială Vasile Băncilă din comuna Scorțaru Nou din județul Brăila. Clasă este formată din 14 elevi, 5 fete și 9 băieți. Din cei 14 elevi sunt 3 elevi cu CES.
Din cei 14 elevi, doar o fetiță are Laptop, 4 elevi nu au aparatură de nici un fel; din aceștia 4 fac parte și cei trei cu CES. Ceilalți elevi au telefoane foarte uzate. Pentru un copil ar fi foarte util să aibă o tabletă cu creion inteligent cu care să poată scrie la orele de matematică unde trebuie așezate numerele unele sub altele.
Un caz special îl reprezintă și o fetiță foarte inteligentă dintr-o familie defavorizată care în timpul orelor online nu poate participa pentru că nu are bani să-și cumpere o tabletă sau un telefon. Mama fetiței este analfabetă și nu a putut să o ajute sub nici o formă. Datorită acestei situații fetiță a acumulat goluri mari.
Mi-aș dori să facem școală fizic mereu pentru că să aibă toți elevii acces la educație.
Dacă ar fi să facem fizic mereu, mi-aș dori să avem o bibliotecă cărți în clasă pentru că fiecare elev să poată avea ce citi.
Iar dacă facem online, mi-aș dori ca fiecare elev să aibă tabletă lui cu creionaș pentru a putea folosi tabla online.