Problema sesizată
Elevii școlii, care învață în trei structuri distincte, nu beneficiază de educație în domeniul tehnologiilor informaționale din lipsa dotărilor corespunzătoare. Recent, calculatoarele primite cândva, demult tare, printr-un program guvernamental, au fost date spre casare deoarece erau depășite din toate punctele de vedere. Mașina celor de la ECOTIC a preluat echipamentele, sub privirile nedumerite și îndurerate ale elevilor școlii. De-a lungul tipului elevii și profesorii școlii s-au implicat în activități diverse care au atras sponsorizări în acest sens, însă fondurile alocate nu au fost suficiente sau dispozitivele primite au fost deja uzate și depășite.
Orele de TIC se desfășoară teoretic, elevii dezvoltându-și competențele digitale cu pixul și caietul în față, pur teoretic și atât.
De asemenea, anumite activități care necesită lucrul pe calculator, nu pot fi derulate din lipsa resurselor.
Pandemia a redus considerabil șansa utilizării în comun a celor câteva dispozitive funcționale aflate în dotarea școlii. Ar fi nevoie de aproximativ 20 de calculatoare sau laptopuri pentru a dota laboratorul de informatică.