Problema sesizată
Școala Gimnazială Budila poate fi descrisă cu siguranță ca "o şcoală pentru toţi copiii". Şcoala noastră se află într-o localitate săracă, un mediu defavorizat din judeţul Braşov, elevii provenind dintr-un mediu familial nestimulativ, atât din punct de vedere cognitiv, cât şi socio-emoţional, aspecte cu puternic impact asupra dezvoltării lor. Colectivul profesoral al şcolii se străduieşte să găsească soluţii pentru stimularea elevilor, astfel încât să reuşim reducerea abandonului şcolar şi creşterea interesului pentru învăţare. Cu toate acestea, ne lovim de o foarte mare piedică, şi anume de lipsa mijloacelor didactice pe care le-am putea folosi pentru atingerea obiectivelor.
Am avea nevoie de 3 laptopuri şi 3 table interactive (1 pentru corpul claselor primare, 2 pentru corpul claselor de gimnaziu). Această distribuire ar fi eficientă, deşi în şcoală sunt înscrişi aproximativ 600 de elevi, deoarece putem face schimburi referitoare la eventualele materiale primite. De asemenea, primirea unor laptopuri şi table interctive ar însemna şi contactul elevilor cu lumea de dincolo de "graniţele" satului în care locuiesc.