Problema sesizată
Sunt profesor în învățământul primar la Școala Gimnazială „Ion Creangă” Suceava, unde, în anul acesta școlar, 2021-2022, am preluat o clasă pregătitoare. Colectivul de elevi alături de care voi fi o perioadă de 5 ani este format din 29 de copii proveniți din cartierul Obcini din zona mărginașă a Sucevei. Sala de clasă este dotată cu laptop, videoproiector, tablă albă și mobilier specific. Dat fiind că cei mici au început cursurile după perioada pandemiei, aceștia au fost mult prejudiciați în ultimii doi ani de activitate preșcolară, când nu au putut frecventa grădinița din cauza carantinării orașului nostru sau a restricțiilor impuse de pandemie, mulți dintre ei neavând acces la activitatea online.
Încă de la preluarea colectivului de elevi, am constatat la unii dintre aceștia nevoia de acoperire a unor cunoștințe și deprinderi pe care copiii ar fi trebuit să le dețină în mod normal la finalul preșcolarității, fapt care ar putea fi facilitat prin posibilitatea mea de a imprima și multiplica fișe de lucru sau de evaluare sumativă și de a realiza materiale didactice atractive, planșe etc. Am contactat un profesionist în IT pentru consiliere în vederea alegerii unui echipament potrivit nevoilor clasei de elevi și recomandarea acestuia a fost achiziționarea unei Multifuncționale Inkjet colorEPSON EcoTank L3260 CISS, A4, USB, Wi-Fi:
https://altex.ro/multifunctional-inkjet-color-epson-ecotank-l3260-ciss-a4-usb-wi-fi/cpd/MLTL3260/