Problema sesizată
Contextul pe care îl traversăm, dar și progresul tehnologiei, științei și societății impune adaptarea instrumentelor folosite în cadrul școlii. Situația epidemiologică a îngrădit accesul părinților în școală, îngreunând comunicarea acestora cu învățătorii și profesorii. Aceste aspecte se reflectă deseori în progresul academic al elevilor. E nevoie, așadar de înlesnirea comunicării, de adaptarea sistemului de transmitere a informațiilor școlare către părinți, tehnologia facilitând observarea, monitorizarea și intervenția în situațiile necesare.
Foarte mulți dintre părinți semnalează această problematică și și-au exprimat dorința de a fi la curent cu situația școlară a copiilor. Implementarea catalogului electronic ar fi de un real ajutor, sprijinind intervențiile precoce (acolo unde situația o impune), susținând performanța și comunicarea nemijlocită.
Așadar, facem demersuri pentru a contura un mediu școlar digitalizat, atât de necesar atât în momentul actual cât și în viitor, mediu care să susțină învățarea de calitate și dezvoltarea plurivalentă.