Problema sesizată
Şcoala nostră este situată într-un mediu defavorizat cu elevi dornici să se pregătească pentru profesiile viitorului. Dorim să promovăm educaţia digitală şi încurajarea utilizării la clasă a metodelor de lucru interactive pentru a creşte performanţele şcolare. Utilizarea laptopului şi a videoproiectorului în fiecare sală de clasă intermediază un proces educaţional orientat către elev, venind în acelaşi timp şi în ajutorul profesorilor care pot monitoriza şi evalua mai uşor, mai obiectiv competenţele dobândite de elevi.
Cu ajutorul dispozitivelor amintite mai sus se asigură un proces educaţional de calitate, lecţiile sunt mai atractive, elevului îi este mult mai uşor să înţeleagă fenomene, procese care în mod obişnuit îi sunt doar prezentate teoretic. Şcoala are nevoie de 13 videoproiectoare şi 13 laptopuri pentru învăţământul preşcolar, primar şi gimnazial. Utilizarea tehnologiei pune la îndemana educatorilor, învăţătorilor, profesorilor metode de abordare care stimulează, provoacă şi determină elevul să dobândească un set de competenţe necesare dezvoltării personale şi ulterior, profesionale. Necesitatea folosirii laptopului şi a videoproiectorului la ore este foarte importantă, iar echiparea sălilor de clasă cu astfel de dispozitive ar veni şi în sprijinul cadrelor didactice, aceştia nemaifiind puşi în situaţia de a-si desfăşura orele cu propriile dispozitive. În plus, noile manuale au şi lecţiile în format digital, deci este indicat ca fiecare sală de clasă să fie dotată.
Deviza noastră: "Cu un laptop şi un videoproiector în fiecare clasă se poate începe o revoluţie a sistemului de învăţământ".