Problema sesizată
În prezent, biblioteca școlii dispune de un spațiu care, prin aspectul său, nu este suficient de atractiv pentru elevi, astfel încât să fie atrași spre lectură. Mai mult decât atât, școala noastră nu dispune de o sală multimedia unde elevii și profesorii să desfășoare activități de tipul „masă rotundă” , ateliere, muncă în echipă, briefing-uri într-un spațiu atractiv, util și funcțional. Deoarece nu dispunem de două spații separate, ne-ar fi de mare folos ca biblioteca școlii să fie transformată într-o bibliotecă multimedia care să cuprindă:
-tablă inteligentă;
-laptop performant;
-imprimantă multifuncțională;
-cărți de actualitate pentru elevii ciclului primar și gimnazial;
-mobilier pentru „mese rotunde”;
-fotolii puf, tip pară.
În zilele noastre, când cărțile concurează cu tehnologia din ce în ce mai mult, este de datoria noastră să îi atragem pe elevi spre lectură și să îi implicăm în activități variate care vizează cultura generală, dezvoltarea personală și socializarea cu ceilalți, pregătindu-i astfel pentru integrarea activă în viața socială.