Problema sesizată
Sunt profesor de matematica si diriginta elevilor clasei a VII-a a Scolii Gimnaziale Serbanesti. Este nevoie in clasă de un laptop si un videoproiector. Momentan este folosit un laptop al scolii, iar videoproiectorul de asemenea este utilizat de toti elevii scolii. Cu ajutorul laptopului si a unui videoproiector se poate crea un intre sistem interactiv. Prin intermediul lor toate informatiile pot fi expuse facil. De asemenea, cu ajutorul unul laptop si al unui videoproiector elevii isi pot expune diferite proiecte la biologie, istorie, geografie etc. Situatia financiara a elevilor nu este una foarte buna. Utilizarea laptopului– fie el văzut ca o jucărie, instrument ajutător sau sursă de informare – este importantă într-o eră dominată de descoperiri şi progrese tehnologice, dar mai ales de nevoia de cunoaştere şi informare continuă în toate domeniile.Proiectorul video scolar este o modalitate excelenta de a capta atentia copiilor si elevilor. Poate deveni un element cheie al orelor de clasa. Fotocopiile isi vor recapata culorile. Vor fi apreciate cat mai bine detaliile imaginilor si documentelor pe o suprafata de cativa metri patrati, elevii vor extrage proiecte video pe care sa lucreze.