Problema sesizată
Micii școlărei din clasa a III-a își doresc tare mult să vizioneze diferite filmulețe în cadrul orelor de curs, iar acest lucru este greu de realizat fără un videoproiector. Acesta ne-ar fi de mare ajutor, mai ales pentru diversificarea activităților și activizarea procesului educativ. Știm cu toții că generațiile actuale de elevi, dar și vremurile în continuă schimbare, au făcut ca tehnologia să devină o necesitate, atât pentru adulți, dar și pentru copii.
Ne-ar ajuta atât de mult în activități, deoarece ar face învățarea mai ușoară și, în mod clar, aceasta ar deveni automat și mai atractivă.
În cadrul unui exercițiu dat ca temă pentru acasă, la întrebarea ,,Ce alte activități ați dori să realizați într-o oră de Limba și literatura română?", majoritatea copiilor s-au referit la dorința de vizionare a unor filmulețe educative și, de asemenea, la aplicarea unor joculețe.
Vom fi absolut recunoscători dacă cineva ne-ar întinde o mână de ajutor în acest sens.