Problema sesizată
În perioada pandemiei, copiii cu CES au fost categoria cea mai afectată și dezavantajată dintre toți elevii. Este știut faptul că pentru aceștia, socializarea este vitală pentru formarea și păstrarea unor comportamente adaptative la mediul social. Acum, când timpul și restricțiile datorate pandemiei nu ne mai îngrădesc, lipsa unui spațiu de joacă dotat corespunzător se simte foarte puternic.
Prin acest demers îmi doresc să putem amenaja spațiul verde pe care școala îl are disponibil, atât ca spațiu ludic, cât și ca spațiu de învățare în aer liber. Urmărim astfel și o componentă ludică, de relaxare, de consumare a energiei pe care unii copii o au în exces (fiind copii cu CES), și o componentă educațională, de a experimenta un alt tip de învățare, învățarea în aer liber. Pentru aceasta avem nevoie de:
-2 leagăne duble de grădină
-2 leagăne cuib
-1 căsuță joacă
-8 bănci de grădină
Reușita acestui demers va însemna foarte mult pentru elevii din școala unde îmi desfășor activitatea, va fi o modalitate de socializare și petrecere a timpului liber plăcută și utilă, în același timp.