Problema sesizată
Un mediu optim de învățare nu este reprezentat doar de clasele în care elevii își desfășoară activitatea, ci și de locurile unde ei își petrec timpul în pauze. Acesta este motivul pentru care ne-am gândit să amenajăm curtea școlii pentru toate cele trei categorii de elevi (preșcolar, primar, gimnazial). Preșcolarii au nevoie de locuri de joacă sigure, care să le permită dezvoltarea abilităților fizice, iar ceilalți elevi, au nevoie de spații care să le creeze o stare de confort, de relaxare, pentru a se întoarce la ora următoare plini de energie. De asemenea, curtea școlii este utilizată și la diferite activități extrașcolare, care contribuie la formarea elevilor pentru experiențele de viață viitoare.
Dorim să amenajăm trei locuri diferite, pentru fiecare ciclu de învățământ, dar și un spațiu în care să aranjăm tomberoane pentru colectarea selectivă. Astfel, elevii vor învăța că protejarea mediului înconjurător este importantă și toate acțiunile trebuie să pornească în primul rând de la noi.