Problema sesizată
Problema clasei mele o reprezinta starea mobilierului scolar (mese si scaune pentru copii), mobilier de tip individual aflat in stare de degradare cauzata de folosinta indelungata si de vechimea mobilierului. Pandemia ne-a obligat sa ne reintoarcem catre mobilierul de tip individual pentru fiecare copil, pentru a pastra distantarea sociala, context in care am coborat din podul scolii mesele si scaunele pe care nu le retrăsesem din uz cu 5 ani în urmă.
Este important de mentionat ca prin proiectele si programele accesate de catre mine pentru clasa, am urmarit sa creez o clasa a viitorului, o clasa in care copiii sa se simta bine, sa aiba acces la tablete, internet si tabla smart, sa avem un mediu placut si provocator de invatare.
Din pacate, prin nici un program accesat, nu am avut ocazia sa solicit mobilier nou si adecvat pentru copii. Ma refer la mese modulare, care sa se poata regla in functie de varsta si inaltimea copiilor, care sa aiba suport pentru ghiozdan sau carti. In momentul de fata, noi folosim mese individuale vechi, care nu se pot modifica in functie de inaltimea copiilor, acestia nu au unde sa isi puna ghiozdanele (unii le asaza pe jos, altii pe marginea scaunului, dar acesta se rastoarna pe spate din cauza greutatii ghiozdanelor) sau cartile pe care nu le folosim zilnic, cu alte cuvinte nu au mobilier adecvat copiilor. Acest lucru nu doar ca nu defavorizeaza complet copiii dar creaza si un aspect vizual urat in clasa noastra frumos dotata.