• Elevi impactați: 200 elevi
  • Grupa de învățământ: Ciclu gimnazial, Ciclu primar
  • Urgența alertei: Foarte urgenta
  • Unitatea scolara:Școala Gimnazială Ienăchiță Văcărescu, București
Problema sesizată

Prin Raportul de specialitate nr. 11325 / 22.10.2019 al Direcției de Administrare a Unităților de Învățământ Sector 4 se arată că, urmare a adresei primite din partea Școlii Gimnaziale "Ienăchiță Văcărescu" nr. 11052/15.10.2019 și a celorlalte acte invocate, s-a constatat degradarea construcției sălii de sport din incinta școlii, în urma abandonării lucrărilor de construire începute în anul 2013.

Lucrările demarate în 01.11.2013 s-au desfășurat în paralel cu reabilitarea clădirii școlii, ambele proiecte fiind cuprinse în programul de reabilitare cu finanțare B.E.I., desfășurat prin Primăria Municipiului București. Acestea au fost întrerupte în anul 2016.

De la începerea lucrărilor spațiul necesar desfășurării acestora a fost împrejmuit cu un gard de sârmă, motiv pentru care până în prezent nu s-a putut utiliza aproape 70% din suprafața curții școlii. În toți acești ani, orele de educație fizică se desfășoară, atunci când vremea permite, pe o suprafață de beton de cca. 105 mp (15 x 7), situată între clădirea școlii și sala de sport abandonată.

Mai mult, deșeurile rezultate din construcția aflată într-o continuă stare de degradare, un spațiu impropriu și insalubru, pot provoca accidente elevilor din cadrul acestei școli.

Astfel, instruirea elevilor înscriși la Școala Gimnazială "Ienăchiță Văcărescu" este departe de a fi sigură, drept pentru care dorim continuarea și finalizarea lucrărilor abandonate în anul 2016 la Școala Gimnazială "Ienăchiță Văcărescu" din sectorul 4, mun. București.

Detalii de contact
  • Instituție de învățământ: Școala Gimnazială Ienăchiță Văcărescu, București
  • Localitatea Sector 4
  • Persoana de contact: Mihaela Tomescu
  • Telefon: 07662472890213355705
  • Trimite e-mail
  • Alertă adaugată de: Mihaela
Localizare

Calea Șerban Vodă nr 62-64, București, România

0 Susținători

Mesajul tău de incurajare va fi publicat

Publicând acest mesaj, ești de acord să primești notificări periodice din partea hartaedu.ro

Cum mă pot implica

În calitate de persoană fizică sau persoană juridica, poți susține acest caz prin donații în bani, în bunuri, prestări de servicii sau pur și simplu activitate independentă de voluntariat. Dacă ai fost impresionat de caz, însă nu ai în acest moment posibilitatea de a contribui, poți ajuta la creșterea awareness-ului său distribuind-o pe rețelele de socializare.

Pentru a începe să contribui la soluționarea problemei, contactează unitatea de învățământ sau profesorul aplicant pentru a stabili strategia pe mai departe. În acest sens, platforma îți oferă multiple opțiuni de comunicare; accesând unul din butoanele de mai sus, poți suna, trimite un mail sau un mesaj în platformă persoanei de contact pentru această alertă. Butonul “Cum ajung” îți va clarifica poziția exactă a școlii, însă te încurajăm să contactezi aplicantul și să îl notifici înainte de a face o vizită instituției.

Împreună cu profesorul, stabilește o strategie de acțiune și identifică punctele exacte în care ai putea interveni pentru soluționarea problemei. Ulterior anunță-ne și pe noi în legătură cu progresul colaborării cu școala pentru a putea marca problema (sau parte din ea) drept soluționată.

Conectează-te cu persoana de contact
Formular donatie (#1)

Completează următorul formular pentru a-ți arată intențiile față de alertă postată.

0 Susținători

Mesajul tău de incurajare va fi publicat

Publicând acest mesaj, ești de acord să primești notificări periodice din partea hartaedu.ro
mood_bad
  • Inca nu exista comentarii.
  • Adauga un comentariu
    Dorești să oferi o donație?
    Nici o companie nu și-a exprimat intenția de a ajuta această alertă.
    Fii tu primul care se implică! Click aici

    Doresti sa fii tinut la curent cu aceasta alerta sau cu oricare alta ce apare in apropiere?

    Lasa-ne numele si adresa ta de e-mail si vei primi un sumar al alertelor din judetul sau din regiunea .

    Subscription Form (#6)