Problema sesizată
Nevoia de renovare își face simțită prezența, din păcate, în fiecare colț al micuței noastre școli. Problemele principale cu care ne confruntăm sunt:
clădirea este neizolată termic (frigul iernii fiind resimțit in sălile de clasă, deși sobele frig încă de dimineață);
pereții interiori și exteriori prezintă semne de uzură;
tavane insalubre, parchetul vechi si deteriorat pe alocuri;
mobilierul școlar vechi( obținut prin donație în urmă cu aproximativ 5 ani), table școlare clasice, vechi, pe care se scrie cu " bătrâna " cretă, toate contribuind negativ la activitatea didactică;
corpuri de iluminate deteriorate și neizolate corespunzător
Menționez că școala noastră nu a intrat niciodată într-un program de reabilitare.
Cred că ar fi indicat să vă spun și despre echipa care de ceva vreme incearcă sa se implice în tot ce inseamnă activități școlare și extrașcolare, să furnizeze educație de calitate și nu numai, tuturor copiilor școlii noastre. Cei mai mulți profesori sunt navetiști, venind zilnic cu mașinile personale din București, Oltenița sau localitătile învecinate.
Școala asigură o comunicare deschisă, coerentă, eficientă și apropiată cu elevii și părinții acestora, venind în ajutor ori de cate ori situația o impune.Putem vorbi de elevi care au performanțe la concursuri școlare (în anul școlar trecut, Sara, o fetiță din clasa a VI-a, a obținut locul I la faza județeană a olimpiadei școlare "Universul cunoasterii prin lectură" calificându-se la faza națională, care nu a mai avut loc din cauza pandemiei), dar și despre mulți copii proveniți din familii defavorizate (și aici pot da exemplul a patru frați care în curând nu vor mai avea unde locui, casa in care stau momentan , fiind gata să se prăbușească, iar terenul unde se află căsuța nefiind al lor). De apreciat este faptul că în perioada de predare on-line, deși nu aveau curent electric, mergeau la vecini ca să-și incarce tableta primită de la școală pentru a putea participa la ore.