Problema sesizată
POVESTEA NOASTRĂ:
Am ales numele proiectului după numele special al clasei a III-a A, Clasa Florilor și vizează susținerea unui număr de 22 de ”elevi - flori”, cu mobilier școlar (24 mese, 24 scaune, 2 dulapuri cu uși duble simple). Mereu m-am gândit cum aș putea să procedez mai inedit pentru ca floricelele mele dragi să vină cu mare drag la școală și să învețe cu infinită plăcere. Experiența celor 22 de ani, m-a făcut să înțeleg că doar prin multă dedicare și perseverență obții ceea ce îți dorești și ți-i apropii!
DRUMUL NOSTRU SPRE REUȘITĂ - Un pilon al reușitei de a-i atrage spre învățătură este și acest mobilier, care pentru fiecare ”floare”-elev este clar un suport spre ”lumină”. Mulți dintre ei fac parte din familii fără un venit stabil, cu ajutor social sau alte categorii dazavantajate. Locuiesc în încăperi modeste alături de un număr mare de frați, de diverse vârste și cu diferite nevoi. Atmosfera caldă și prietenoasă a clasei îi introduce și ea în lumea minunată a educației. Scaunele și mesele individuale ar contribui necondiționat la crearea unui spațiu de basm, divers ca formă, mutat ușor în fiecare zi sau chiar orice oră. Cele două dulapuri ar soluționa și menține ordinea materialelor utile în toate activitățile noastre pe care le-am putea manipula prin intermediul elevilor, imediat pe cele 5-6 rafturi, apoi ne-ar încăpea și portofoliile biblioraft pentru fiecare disciplină!
DE CE SĂ NE SUSȚINEȚI: Îmi doresc ca ”floricele” să aibă la propriu și o clasă ca o floare! Reușita unui asemenea proiect, de amploare, i-ar motiva și stimula pe copii să fie mai încrezători în visurile proprii și că pot reuși să facă față oricăror provocări indiferent de ce natură ar fi cu prioritate cele legate de evoluția lor în educație.