Problema sesizată
Biblioteca școlii nu poate fi folosită, întrucât spațiul nu este amenajat corespunzător, iar cărțile sunt dispuse pe rafturi care nu prezintă siguranță pentru cititori.
Cărțile sunt depozitate într-o încăpere separată printr-un perete, fără ușă de acces între cele două spații.
Elevii de la învățământ primar, învățământ gimnazial, nivel secundar inferior de tip A doua șansă au nevoie de spațiu pentru studiu înanitea orelor, dar și după cursuri, iar accesul la biblioteca ce conține 2000 de cărți, atlase, enciclopedii, dicționare nu este posibil din cauza lipsei unui spațiu amenajat corespunzător.
Elevii de la învățământul gimnazial sosesc la școală cu aproximativ 40 minute înainte de începerea cursurilor și nu au un spațiu în care să studieze, cu toate că materialele, precum dicționare, enciclopedii, sunt o resursă deținută de bibliotecă ce nu poate fi folosită.
Mobilierul necesar nu poate fi achiziționat momentan din bugetul școlii.
Micii cititori nu sunt atrași de acest spațiu, nu pot explora volumele existente în biblioteca școlară și nu își dezvoltă plăcerea de a lectura.