Problema sesizată
Deși majoritatea elevilor din școală sunt încadrați în grad grav de handicap (deficiențe mintale grave, profunde, autism, down, ADHD, deficiențe asociate), unitatea nu dispune de o cameră pentru stimulare multisenzorială dotată corespunzător.
Scopul camerei multisenzoriale este de a creea mediul stimulativ (vizual, auditiv, olfactiv, tactil) pentru dezvoltarea funcțiilor senzoriale, a relaționării, de a reduce anxietatea și agresivitatea.
Ȋn cadrul camerei multisenzoriale se pot desfășura activități de stimulare vizuală, tactilă, cognitivă şi de logopedie, realizând îmbunătăţirea atenţiei şi a concentrării, a comunicării verbale şi non-verbale, îmbunătăţirea activităţii vizuale, desensibilizarea tactilă la copii cu tulburări din spectrul autist şi îmbunătăţirea capacităţi de concentrare şi răbdare pe termen mai lung la copiii cu hiperkinetism şi ADHD.
Dotarea corespunzătoare a acestei săli facilitează activități ce contribuie enorm la recuperarea și integrarea elevilor noștri.