Problema sesizată
Fac această cerere în calitate de profesor învățământ primar la Școala Gimnazială „Avram Iancu” din Tărnăveni, județul Mureș.
În ultimii ani am fost permanent preocupată de a face învățarea mai atractivă, dar în acelați timp să nu cobor standardele de performanță ale clasei.
Am achiziționat din resurse proprii diferite dispozitive care să îmi ușureze munca și care să le ușureze accesul la învățare elevilor.
În special la clasa pregătitoare și la clasa I toată învățarea se face intuitiv, imaginea nu poate fi înlocuită de cuvine (de explicații). Elevii au nevoie se suport intuitiv, chiar dacă au doar de completat o fișă, ei trebuie să vadă unde și cum.
Tocmai de aceea se lucrează cu markerul pe fișele proiectate pe o tablă albă, dar există mai multe neajunsuri:
- elevii țin umbră cu propriul corp pe tablă, nu mai știu unde să scrie,
- de multe ori lipsesc markerele pentru tabla albă
- claritatea proiecției lasă de dorit.
Am avea nevoie de o tabla interactivă care ar elimina aceste neajunsuri și ar aduce un plus valoare actului educațional.