Problema sesizată
Elevii clasei a II-a C s-ar bucura foarte tare de un sistem format dintr-o tablă interactivă cu videoproiector inclus care să o înlocuiască pe cea veche (tabla pe care o folosim acum am cumpărat-o din surse proprii: buget personal și ajutorul prietenilor acum 9 ani. Este uzată și pe alocuri zgâriată și de acolo începe să se ”descuameze”). Ne bucurăm de jocurile pe care le putem accesa prin intermediul ei, de vizitele în locuri în care pașii noștri probabil nu vor ajunge niciodată, de aplicațiile puse la dispoziție for free de către cadre didactice sau informaticieni, cel mai adesea din alte țări. De asemenea, limba engleză și muzica se predau mult mai ușor dacă elevii intră în contact cu site-uri specializate în aceste domenii. De fapt, chiar și orele de sport, atunci când vremea nu permite activități desfășurate ăn curte, pot fi desfășurate prin intermediul tehnicii.
Toți știm că în această perioadă în care copiii sunt puși în fața ecranelor încă de mici, predarea în stil tradițional nu mai este pe placul lor, nu îi captivează, nu mai este o variantă.