Problema sesizată
In clasa a II-a de la Școala Gimnazială Bonțida învață 21 elevi, 80% proveniți din familii defavorizate, unii fiind încadrați ca elevi cu CES (cerințe educaționale speciale). În activitățile de predare-invățare este mare nevoie de materiale intuitive, fișe de lucru individualizate, jocuri interactive. Nevoia unui laptop și a unei imprimante la clasa este necesară pentru a ușura munca cu elevii și a-i sprijini în învățare. Datorită situației pandemice, învățarea în online a fost greoaie pentru mulți dintre elevi, majoritatea nereușind să își însușească achizițiile fundamentale, astfel prezentând deficiențe de scris-citit, socotit. Elevii mei nu beneficiază de sprijin din partea părinților, majoritatea provenind din familii cu situații financiare și intelectuale precare. De aceea, activitatea de învățare se rezumă doar la activitatea de la clasă.
Ne-am bucura nespus să fim parte din proiectul dumneavoastră de ajutorare, deoarece un laptop la clasă ar face copiii fericiți: multiple fișe de lucru individualizate, jocuri didactice (rebus, puzzle), accesare platforme de învățare, jocuri și mișcare, curiozități, filmulețe educative, etc. Elevii ar fi atrași de învățarea prin descoperire. Mulțumiri anticipate și largi îmbrățișări din partea elevilor mei.