Problema sesizată
Pentru elevii școlii noastre din ciclul gimnazial existența unei table interactive înseamna o mai bună desfășurare a orelor întrucât activitatea de predare învățare se transformă, elevii înțelegând mult mai ușor noțiunile, ceea ce duce la o îmbunătățire a rezultatelor școlare. Tabla înseamnă un pas spre digitalizare.
Am înțeles importanța transformării sălilor de clasă și a modalității de predare/învățare în momentul în care am participat la un cerc pedagogic organizat într-o școală din mediul urban, unitate școlară care deținea un astfel de echipament. Am observat cum elevii interacționau cu profesorul pe tot parcursul lecției respective, iar pentru consolidarea noțiunilor predate la sfârșitul lecției a fost prezentat un filmuleț și apoi elevii au rezolvat un test pe tabla.
Din aceste considerente dotarea cu un astfel de echipament a cel puțin unei săli de clasă, ar însemna un plus pentru copiii noștri și pentru modalitatea de desfășurare a orelor, un prim pas în demararea procesului de digitalizare al unității noastre.