Problema sesizată
Clasa a III-a de la Liceul Teoretic „Șerban Vodă” Slănic, județul Prahova, are în componență 25 de elevi, cu vârste cuprinse între 9 și 10 ani. Din dorința de a ne plia pe nevoile copiilor asigurând un învățământ care să promoveze egalitatea de șanse, vrem să depășim lipsurile existente la clasă și venim cu rugămintea de a ne ajuta să rezolvăm această situație.
Avem mare nevoie de următoarele dispozitive digitale la clasă: laptop, imprimanta 3D și videoproiector.
Instrumentele solicitate ne vor permite:
- continuarea proiectelor internaționale eTwinng, proiecte derulate cu parteneri din toate statele Uniunii Europene (elevii vor putea susține activitățile din cadrului proiectului, live, alături de ceilalți elevi parteneri, vor putea participa la seminarii online, webinarii cu scopul invățării utilizarii instrumentelor web2). In momentul de față, scoala noastră derulează peste 10 proiecte internaționale (Noah’s Ship , Color Effect ,Green Week, Mr. President, You have a lette, ”Media Literate, eTwinner” „Boost your body” „A clean environment, a healthy life!”, „Pandemic Stem”)
- Realizarea de materiale educaționale 3D pentru a permite copiilor să observe totul pe viu cu exemple plauzibile ducând la creșterea interesului pentru oră și totodată la rezultate mai bune datorită imprimantei 3D
- continuarea evenimentelor de programare din cadrul „Meet and Code”: „Puterea de a inova pentru o lume mai bună”.
- promovarea educației STE(a)M, abordarea curriculumului prin proiecte PBL
- predare-învățare interactivă de excepție, datorită mărimii ce permite vizualizarea clară pentru clase cu peste 25 de elevi; Poți să le predai orice pe aceste table. De la lecții de științe ale naturii, în care le explici cum au loc anumite experimente până la exerciții de tabla înmulțirii sau de scriere, orice tip de lecție poate fi predată într-un mod mult atrăgător pentru elevi“
- management mai bun al timpului, datorită accesării rapide a unor informații variate și de calitate;
- utilizarea mai lesne a noilor manuale în format electronic;
- utilizarea manualelor electronice în mod unitar, pentru evitarea dispersiei atenției precum se întâmplă în cazul utilizării tabletelor în mod individual;
- desfășurarea proiectelor on-line în cadrul clasei, în cooperare cu profesorii;
- îmbunătățirea relației părinți-elevi-cadre didactice în cadrul lectoratelor.