Problema sesizată
Transformarea digitală poate reprezenta o solutie la provocările actuale ale sistemului educațional din România. Cadrele didactice, părinții și elevii au nevoie de soluții care să fie accesibile, ușor de folosit și de administrat și care să ofere un conținut educațional vast.
În ultimii ani a avut loc o schimbare majoră privind modul în care școlile abordează tehnologia. Apariția unui val de dispozitive și servicii mobile mai ușor de folosit și mai accesibile, alături de dorința de a adapta educația la generația de copii ‘’digitali’, cu așteptări complet noi în ceea ce privește procesul de învățământ, a dus la schimbarea semnificativă a felului în care școlile înțeleg și practică actul de învățare. În loc să folosească tehnologia doar ca pe un instrument adițional la mijloacele tradiționale de predare și învățare, multe școli folosesc tehnologia pentru a influența în mod pozitiv actul educațional.
Mai mult, în loc să o folosească înainte sau după ore, mulți profesori folosesc tehnologia în timpul orelor pentru a stimula interacțiunea cu și dintre elevi și a obține rezultate mai bune.
Digitalizarea este imperios necesara in orice unitate de invatamant. In prezent unitatea noastra nu a putut asigura mijloace moderne de invatare decat in corpul A al liceului. In corpul C insa, lipsa mijloacelor financiare ne-a determinat sa cerem sprijinul pentru extinderea retelei Internet atat de necesara, in toate salile de clasa.
Cele 15 sali de clasa asteapta prin programul PNRR dotarea cu echipamente IT si cu atat mai importanta este nevoia de conexiune la Internet, pe care, in acest moment, salile de clasa nu o au.