Problema sesizată
Elevii clasei a II-a, de la Școala Gimnazială Bonțida, preferă foarte des activități de recreere, de destindere. Fiind încă mici, se plictisesc destul de repede, așa încât introduc destul de des, în activitățile noastre, din cadrul lecțiilor, momente de relaxare sau de captare a atenției: un cântecel, o poezie, un filmuleț scurt, un PPT etc. Au nevoie de multe materiale intuitive pentru activitățile de înțelegere. De asemenea, elevilor mei le plac serbările, scenetele, șezătorile, concursurile muzicale, vizionarea de filme, așa încât un sistem audio ( sau o boxă portabilă ) ne-ar fi util în activitățile de la clasă. Consider că îmbinarea activităților instructiv-educative cu cele recreative atrag copiii în învățare și duc la reducerea abandonului școlar timpuriu. Avem încredere că faceți tot posibilul pentru a ne ajuta ca orele noastre să fie plăcute, atractive, captivante, memorabile.
În speranța că alerta noastră o să fie luată în condiderare, vă mulțumim anticipat.
Largi îmbrățișări tuturor, din partea elevilor mei dragi.