Problema sesizată
Mă numesc Alexandra Ganea și sunt profesor itinerant / de sprijin la Centrul Școlar de Educație Incluzivă, Mediaș.
Sunt mai bine de 12 ani de când lucrez cu copii cerințe educaționale speciale din comunitatea rurală Bazna.
Munca cu această categorie de elevi, împreună cu situația pandemică în care ne-am regăsit forțat, m-a impulsionat să descopăr și să folosesc cu succes metode compensatorii eficace prin aplicații interactive în mediul digital. Acest lucru l-am desfășurat cu ajutorul tablei interactive, pe care am achiziționat-o în cadrul unui proiect. Restul dotărilor, achiziționate din buget propriu, în urma utilizării accentuate au cedat. Așadar, ar fi de real folos înlocuirea lor cu altele de generație mai nouă. Este vorba despre un laptop și un videoproiector.
Mai mult, acest kit în tehnologia la clasă, poate facilita și interconecta activitățile susținute în toate proiectele active eTwinning, în care instrumentele Web 2.0 sunt facilitatori în recuperarea psiho-ducațională a elevilor cu CES.