Problema sesizată
În anul 2021 din era digitalizării, când aproape tot ce ne înconjoară presupune deținerea unor minime cunoștințe informatice, ne confruntăm cu imposibilitatea efectuării orelor de informatică și T.I.C. la clasele din ciclul gimnazial, având în vedere că laboratorul nostru de informatică este dotat cu computere vechi din anul 2007. Aceste computere nu se pot conecta la internet și nu permit instalarea unui sistem de operare actualizat. Elevii nu pot dobândi competențele prevăzute în programa școlară, știut fiind faptul că informatica nu se poate învăța doar teoretic. Neavând posibilitatea de a instrui elevii în mod practic pentru a utiliza informațiile pe care le pot obține de pe internet, am avut mari dificultăți în desfășurarea "școlii online".
Consider că elevii din mediul rural au un potențial nevalorificat, meritând investiția în educația lor. Prin atenție și implicare, mediul de afaceri poate dobândi forță de muncă instruită corespunzător, cunoscut fiind faptul că în ultima perioadă, o mare parte din populația rurală devine forță de muncă pentru companiile din orașele limitrofe.