Problema sesizată
Clasa a II-a de la Școala din Sascut, Bacău are nevoie de o tablă interactivă!
Sunt profesor pentru învățământul primar la Școala Gimnazială Sascut, iar anul acesta împart cu "albinuțele mele vesele"( clasa a II-a) momentele frumoase, dar și mai grele, ale transformării prin învățare. Sunt adepta unei învățări prin implicare și responsabilizare, prin creare de contexte noi, atractive, stimulatoare pentru învățare.
Ultimii doi ani ne-au făcut să ne depășim limitele, să ne adaptăm unor contexte de învățare neexperimentate, și, chiar dacă eram la începutul vieții de școlar, ne-am descurcat destul de bine. Consider că munca în echipă, pe grupuri mici, antrenarea în proiecte contribuie la formarea de comportamente pozitive, comunicare eficientă și constructivă, dar, mai ales, la concretizarea noțiunii de NOI, CLASA ALBINUȚELOR VESELE.
De la începutul școlii online, cu ajutorul părinților și a școlii, toți elevii au avut dispozitive cu ajutorul cărora au putut participa zilnic la orele desfășurate pe platforma Google Classroom. În clasă, continuăm activitatea de utilizare a manualelor și resurselor digitale, atractive și captivante pentru elevii de 8-9 ani, explorăm locuri, medii de viață, vizionăm documentare. Ne-am implicat în desfășurarea unui proiect eTwinning, cu alte 8 țări, pe temă ecologică, tehnologia făcând posibile întâlnirile între parteneri, exersarea comunicării în limba engleză. Experimentând aceste modalități de învățare, ne dorim să facem un pas înainte, să fim părtași la experiențe și schimburi de bune practici. Doar așa putem deveni adulții responsabili de mâine.
Implinirea dorinței noastre ar fi posibilă prin intermediul unei table interactive, care să completeze dotările existente din clasă și școală.