Problema sesizată
De cele mai multe ori, tindem să considerăm că imaginea școlii și a clasei, nu este una dintre cele mai importante lucruri de luat in seama, la o școală, dar, cu toate acestea, practica ne arată că dotarea materială și modernă a școlii este un factor determinant în motivația elevilor de a frecventa cu drag cursurile. Corpul clădirii, în care își desfășoară activitatea clasele a V-a și a VI-a, a fost recent renovat și mobilierul este cel care chiar are nevoie de o schimbare, fiind vechi, diferit și uzat, cu urme de folosire de la toate generațiile trecute, zgârieturi, rupturi, scaunele sunt de diferite dimensiuni, culori, astfel, copiii de cele mai multe ori își dispută mobilierul mai bun. Mai mult decât atât, este nevoie, pe langa cele 50 de seturi de mobilier, scaun + bancă, și de câte un dulap pe care să îl folosim că o minibiblioteca a clasei, in care să păstrăm cărțile folosite frecvent, dicționare, auxiliare, cărți de lectură, și de 2 birouri/ catedre și scaune pentru profesori. Totodată, in urma sprijinului oferit printr-un alt proiect, am reușit să achiziționăm 2 table tip whiteboard, dar pentru celelalte clase, de aceea, ar fi nevoie și de 2 whiteboard-uri, pentru cele 2 clase, care sunt mult mai utile, față de cele clasice, cu cretă, deoarece se pot folosi cu videoproiector, proiectând exerciții pe ele, și lucrând direct, cu markerele. Mai mult decât atât, ele sunt și mai atractive pentru copii, se pot evidenția mai ușor anumite aspecte, noțiuni, etc. Una dintre tabelele existente este destul de uzată și are rupturi.