Problema sesizată
Sunt profesor psihopedagog la Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Satu Mare, dar îmi desfăşor activitatea în Negreşti-Oaş. În clasa mea sunt 11 copii cu vârste diferite (de la 9 la 16 ani), cu cerinţe educaţionale speciale şi dizabilităţi diferite (3 sunt diagnosticaţi cu tulburare de spectru autist, 2 cu sindrom Down şi 6 cu tulburări de învăţare, emoţionale şi comportamentale), aproape toţi provenind din medii vulnerabile.
Această clasă a fost înfiinţată pentru a putea răspunde nevoilor educaţionale ale copiilor cu CES din Negreşti-Oaş şi localităţile limitrofe şi, în fiecare an, familia noastră se măreşte cu cel puţin 1 copil.
Avem nevoie de 11 bănci modulare, cu scaune pentru elevi, având în vedere că cele pe care le avem sunt vechi, unele au fost reparate deja de mai multe ori şi doar anul acesta şcolar ni s-au rupt 3 scaune (cele cu care le-am înlocuit sunt tot scaune vechi).
În anul şcolar 2024-2025 am primit 11 banci şi 11 scaune de la şcoala noastră din Satu Mare (au fost schimbate băncile acolo), însă acestea nu sunt potrivite nevoilor elevilor noştri pentru că sunt destinate elevilor de clasa pregătitoare, iar noi avem elevi cu vârste cuprinse între 11 şi 18 ani.
Ne dorim bănci modulare, pe care să le putem aşeza în clasă în funcţie de nevoile noastre: uneori lucrăm individual, alteori le aşezăm în semicerc şi pentru experimentele pe care le facem des le aşezăm în cerc. Pe lângă cele 11 bănci, avem nevoie şi de o masă pentru laptop şi imprimantă, un scaun şi un dulap pentru materiale.