Problema sesizată
Suntem grupa mijlocie a unei gradinite de cartier cu 250 de copii. Posibilitatea de a dispune de un ,,LEPTOP performant” ne-ar permite sa desfășuram lecții cu copiii de la aceasta grupa, pe perioada programului prelungit din fiecare zi (6.00 -17.00), intr-un mod mult mai diversificat. Ne-ar placea ca informatia de calitate, muzica, poveștile copilăriei sa rasune in clasa, in fiecare moment al zilei. Laptopul ar face posibil sa utilizam cat mai des videoproiectorul primit prin donatie, acum aproximativ 16 ani, dar totusi functional. Am vazut ce inseamna ,,TABLA INTERACTIVĂ”, cum se percepe informatia prin intermediul tehnologiei moderne, dar nu am visat vreodată că acest lucru va fi posibil si la noi. Visăm cu ochii deschiși că poate cineva priveste prin sufletele noastre și astfel visul nostru devine realitate. ,,MESELE LUMINOASE” sunt un mare mister pentru noi... dar doar atât... am văzut cum poti fi magicianul umbrelor, dar nu le-am atins, sunt prea departe de noi... Facem ,,RAI" din ce avem. Mesele de lucru ale copiilor si mobilierul unde servesc copiii masa au nevoie de remediere urgenta.
Mesele clasei...din PAL, cu suruburi in blaturi sunt foarte grele pentru a fi reasezate pe centre de lucru, doar scaunele s-au schimbat acum 7 ani cu modele din plastic IKEA MAMUT. Ar fi nevoie de 7 mese rotunde (4 copii la masa) sau 15 mese dreptungiulare mamut (2 copii la masa). La holul de mese, unde servesc 50 de copii, prin rotatie, sunt mesele din lemn din 1975, revopsite maro si scaune din fier si tablie pal. Intra un nr de 15 mese dreptungiulare si 50 scaune plastic mamut pt a se manipula mai usor.