Problema sesizată
Sunt profesor în învățământul primar de aproape 22 de ani. De mai bine de 10 ani lucrez la această școală care a suferit o transformare în bine la capitolul dotari, atât cu mobilier cât și cu mijloace moderne. În contextul pandemic și nu numai, m-am adaptat pentru a lucra online, chiar dacă a fost greu.
Noi, clasa Steluțelor, vrem să învățăm împreună, mai ales acum când acest virus ne dă bătăi de cap. Hibrid nu s-a putut învăța pentru că nu am avut mijloace moderne (laptop performant sau o tablă interactivă) care să-mi ajute steluțele în învățarea de acasă. Am fost nevoită doar să le trimit lecțiile pozate pe grupul de whatsapp al părinților sau pe Google Classroom, fără a putea să participe la activitatea de învățare propriu-zisă.
Elevii clasei a III-a A de la Școala Gimnazială Sascut au nevoie de o tablă interactivă si un spațiu delimitat de tip rafturi, pe perete, în care elevii să își poata lasa unele rechizite.
În clasă folosim manualele digitale pe care le vizualizăm cu ajutorul unui videoproiector vechi, pe care l-am achizitionat acum mai bine de 5 ani, tot în cadrul unui proiect.