Problema sesizată
Noi ne propunem stimularea gândirii critice și creative a elevilor, precum și a abilităților de rezolvare de probleme prin:
-solicitarea informațiilor privind oportunitatea abordării integrate în vederea dobândirii competențelor de bază STEAM
- crearea unui curriculum care să conțină metode de predare inovatoare la disciplinele STEAM
-realizarea și interpretarea experimentelor științifice de către elevi;
- stimularea procesului de reflecție asupra învățării prin crearea de noi produse de către elevi;
-Promovarea experiențelor pozitive, a exemplelor de bună practică și susținerea acestora cu mijloace de învățare moderne.
Potrivit Fundației Naționale de Științe din Statele Unite ale Americii (agenție guvernamentală ce susține procesele de cercetare și educație în toate domeniile non-medicale ale științei și ingineriei), 80% din job-urile anilor 2015 – 2025 vor fi bazate pe așa-numitele competențe STEAM (Științe, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică).
Speram în dotarea laboratorului cu truse pentru științe, cu tablă intercativă, cu materiale de protectie.