Problema sesizată
Scoala este localizata intr o zona defavorizata. Avem doua scoli gimnaziale care au nevoie mare de o imbunatatire in actul predarii, de table magnetice. In cele opt clase de gimnaziu se preda traditional folosind creta. Folosim aceste table deoarece sunt mai accesibile la preț comparativ cu cele albe pentru scriere cu marker sau cele din sticlă colorată. Să nu uităm și de costul accesoriilor – creta fiind mai accesibilă și la îndemână decât markerele.
Tânărul de azi are nevoie de activități care să-i capteze atenția. Mie îmi este foarte ușor să accesez forma digitală a manualului și să rezolvăm în timpul orelor diverse teste interactive. Este straniu ca în era tehnologiilor informaționale să scriem cu creta pe tablă. Totul a început în Scoția în anul 1801. O placă de dimensiuni mari a fost atârnată la perete și atunci a apărut tabla pentru scriere cu creta, care a venit să revoluționeze învățarea și predarea în întreaga lume.
Înainte de tabla agățată la perete, fiecare elev avea o placă individuală, realizată dintr-o plăcuță de lemn vopsită cu pietriș negru, pentru a practica scrisul de mână, pentru a rezolva calcule și pentru a răspunde la întrebările profesorului. Profesorii mergeau prin clasă, evaluând răspunsurile fiecărui elev, atâta timp cât nu era nimic care putea fi folosit ca instrument pentru a arăta informația sau răspunsurile tuturor elevilor simultan. Acest stil de predare și învățare era extrem de individualizat comparativ cu stilul orelor de învățare active și incluzive de astăzi.