Problema sesizată
Grădinița noastră este amplasată la parterul unui bloc dintr-un cartier muncitoresc, cu săli spațioase și luminoase dar cu coridoare foate strâmte și întunecoase, fără ferestre.
Preșcolarii grădiniței noastre sunt isteți, curioși și dornici de a descoperii lumea, dar lumea de azi înseamnă tehnologie iar noi , educatoarele, dorim să oferim preșcolarilor tot ce poate facilita și îmbunătăți activitatea. Tabla interactivă ajută la înțelegerea anumitor concept, ajută la asimilarea ușoară a cunoștințelor predate datorită faptului că informațiile sunt reprezentate vizual și se fixează mult mai rapid și mai ușor în creierul copiilor.
Pe an ce trece, vin în grădinița noastră, tot mai mulți copii cu nevoi speciale care pot fi stimulați, implicați în activități și motivați, cu ajutorul robotului Bee- Bot. În procesul de dezvoltare a copilului cu cerințe educaționale speciale un aspect primordial îl reprezintă învățarea prin joc și punerea accentului pe acțiunea copilului în cadrul diferitelor sarcini. Întrucât rezolvările sarcinilor pot avea mai multe căi, se deschid noi terenuri pentru fantezia copilului, dezvoltând creativitatea lui. Folosirea roboților necesită concentrare, dezvoltând astfel atenția. Aspectul drăguț al robotului crește dorința de învățare, cu ajutorul lui copilul poate fi implicat mai ușor în activități, acesta este scopul nostru.
Motivația cognitivă, interesul copiilor, capacitatea de cooperare este asigurată prin diverse jocuri. Impactul asupra învățării ar fi unul pe măsură dacă copilașii noștri ar beneficia de table interactive și roboței educativi.
https://www.edituradiana.ro/robotica-si-aplicatii-digitale/robot-programabil-albinuta-bee-bot-11190.html?gclid=Cj0KCQjwqc6aBhC4ARIsAN06NmNBVostM4QuaWp2DHUNPo-g3zhtfwQf-Or---5rEYwS5Kw6NG4_QFIaAtZ8EALw_wcB
https://tehnicavizuala.ro/table-interactive?gclid=Cj0KCQjwqc6aBhC4ARIsAN06NmPNAJDPgXDKaat8FB-OYoli3pjZ4PD1uORx5BZxghalCA4fTYHChBEaAvCFEALw_wcB