Problema sesizată
Consider că o tablă interactivă va transforma demersul meu didactic într-unul interesant, atrăgător pentru elevii clasei pe care o coordonez. Din toamnă, școlarii mei vor fi în clasa I, iar o tablă interactivă îi va ajuta să învețe scrierea literelor și citirea cuvintelor într-un mod distractiv care va facilita progresul de învățare. De asemenea, în clasa noastră este înscris un elev cu cerințe educaționale speciale care are nevoie de suport intuitiv, concret, audio și video pentru a-și îmbunătăți performanțele școlare. Cred că utilizarea unei table interactive l-ar determina să fie mai atent la ore deoarece suferă de deficit atențional. De asemenea, sarcinile de învățare le întâmpină cu sesiuni de refuz și de plâns, de aceea consider că tabla interactivă l-ar ajuta să se implice mai mult în scrierea literelor și în citirea cuvintelor. În viitor, acest instrument de lucru îi va ajuta pe elevi să descopere unitățile de relief ale României, evenimente și personalități ale istoriei nostre prin proiectarea unor activități antrenante.