Problema sesizată
Școala are nevoie de cel puțin două table interactive în sălile de clasă. Încercăm să asigurăm elevilor din școala noastră o abordare modernă. La toate clasele manualele și o parte din resurse sunt acum și în format digital.
Mulți colegi profesori abordează la ore și materiale video sau jocuri și de aceea sunt necesare echipamente actuale, cu softuri actualizate. În unele cazuri echipamentele sunt atât de vechi, încât nu se mai conectează la rețeaua wi-fi a școlii, iar programele mai noi nu mai rulează pe aceste dispozitive. Cadrele didactice din școală încearcă cu greu să facă față noilor cerințe educaționale folosind niște calculatoare și laptopuri depășite.
Integrarea sistemelor digitale moderne, precum computerul sau tabla interactivă, în procesul educațional a devenit o necesitate și nu mai este privită ca un fenomen modern. Un prim beneficiu remarcat este reprezentat de creșterea gradului de atenție și de implicare la ore în rândul elevilor. Aceștia nu mai sunt plictisiți după câteva minute de asimilare de informații.
Rolul profesorului nu mai este doar acela de a transmite informația către elevi. Provocarea constă acum în captarea atenției acestora și menținerea concentrării lor pe parcursul întregii ore de curs.