Problema sesizată
Calculatoare pe care le avem sunt foarte vechi și deși avem laborator de informatică și video proiector , nu le putem folosi din cauza calculatoarelor defecte care nu se mai aprind, nu se conectează la internet, nu pot fi folosite pentru aplicații. Sunt profesor de limba română, însă simt lipsa calculatoarelor pentru a-mi putea face lecția atractivă pentru elevii din era digitalizării.
De asemenea, doamna profesoara de tic nu reușește să transmită toate informațiile, fiind nevoită să desenez de cele mai multe ori cum arată un program, iar eficiența învățării nu este la capacitate maxima, deoarece elevii nu exersează in mod real.
Fiind o comunitate săracă majoritatea elevilor provenind din medii defavorizate (rromi, familii monoparentale, părinți plecați în străinătate), nu au posibilitatea de a exersa nici acasă, iar ca viitori adulți nu vor face față cerințelor societății.
Mai mult, în timpul orelor online, procesul este îngreunat în momentul in care profesorii doresc să se conecteze. Aceștia sunt nevoiți fie să aducă laptop cu ei, pentru unii fiind dificil să se deplaseze pe navetă cu acesta, fie să se conecteze de pe smartphone, dar și aici sunt probleme cu conexiunea, microfonul sau alte detalii tehnice neîntâlnite pe calculator.