Problema sesizată
Activităţile propuse urmăresc creşterea calităţii procesului instructiv-educativ prin utilizarea creativă a calculatorului şi internetului în întreaga activitate didactică – curriculară și extracurriculară.
Introducerea TIC în procesul didactic va contribui totodată la creşterea atractivităţii procesului de învăţare, la diversificarea metodelor şi practicilor didactice şi la deplasarea accentului de la caracterul informativ la cel formativ. Prin construirea de competenţe specifice, elevii vor avea posibilitatea să contribuie în mod activ la valoarea adăugată a procesului educaţional şi să îşi dezvolte criterii personale de selectare şi utilizare a informaţiei.
Activitățile au urmărit folosirea tehnologiei (internet, telefon, tabletă, softuri gratuite de pe internet) atât la orele de curs cât și în activitățile extracurriculare și de cerc. Elevii folosesc cu foarte mare ușurință încă din clasa pregătitoare aplicații gratuite pe telefonul mobil – canva, wordcloud, chatterKids, stopmotion, quik, voki.