Problema sesizată
Elevii din Școala Gimnazială George Emil Palade din Ploiești au nevoie de tablă smart
În 2021, rolul profesorului nu mai este doar de a transmite informații către elevi. Cea mai mare provocare acum este de a capta atenția acestora și a menține concentrarea lor pe tot parcursul lecției. Întotdeauna am căutat metode moderne de predare-învățare-evaluare care să-i ajute pe elevi să înțeleagă cu ușurință conceptele specifice disciplinelor predate.
Ca Ambasador Îndreptar Digital am aflat și am adus în sala de clasă instrumente digitale care au făcut ca lecțiile să devină interactive ajutându-ne de device-urile personale ale copiilor, uneori insuficiente. Am creat lecții interactive pe diferite platforme care le-am utilizat la clasă folosindu-mă de un calculator nu prea nou din sala de clasă.
Îmi doresc de ceva timp o tablă interactivă care să facă față provocărilor actuale. Ea oferă oportunitatea eficientizării instruirii și, în același timp, copiii vor fi mult mai motivați, vor participa cu mai mult interes la lecții. Elevii mei sunt la vărsta (7-8 ani) când învățarea prin joc este esențială. Tabla interactivă i-ar aduce mai aproape de modul în care îi va face să înțeleagă conceptele abstracte. Trăim în era vitezei, a digitalizării în care scrierea cu cretă la tablă nu mai stârnește curiozitatea elevului. Consider că o tablă interactivă ne-ar fi necesară în sala de clasă. Îmbinând tradiționalul cu modernul voi putea oferi elevilor mei o învățare autentică care să-i aducă aproape de cerințele viitorului.