Problema sesizată
Predau la o clasă de simultan clasa pregătitoare și clasa a II-a, elevii din clasa a II-a fac parte din medii dezavantajate, 2 copii au tații decedați, 3 elevi cu CES. Unul dintre ei este peste vârsta clasei, având 11 ani, anul trecut a abandonat școala, provinind dintr-o familie de etnie rromă unde părinții sunt total neinteresanți de școală. Băiatul își dorește să știe să scrie și să citească, părinții fiind analfabeți. Elevii diagnosticați cu diverse afecțiuni și încadrați la CES (cerințe educaționale speciale) sunt de nivelul clasei întâi, au un intelect limitat. În permanentă am nevoie de fișe de lucru variate.
Am nevoie de o imprimantă, o tablă interactiva pentru a satisface nevoile copiilor. Materialele didactice trebuie să fie variate și diversificate pentru a capta atenția copiilor. Sprijinul familiei în educația copiilor lipsește, așa că toate nevoile copiilor trebuie acoperite in clasă. Cu o imprimantă color fișele de lucru ar fi mai interesante.
O tablă interactivă ar fi o noutate, iar copiii sunt deschiși, curioși pentru tot ce e nou.