Problema sesizată
Orele de cor, dar si cele de muzica si miscare, ar fi mai atractive daca am folosi jucarii muzicale.
Ar fi mai usor sa-i sensibilizam pe elevi, sa-i atragem spre activitatile artististice, facandu-i sa renunte la jocurile pe telefoane sau tablete.
Am confectionat cu elevii jucarii muzicale, am improvizat, am folosit de cele mai multe ori acompaniamentul corporal in intonarea unor cantece, dar devin mai atrasi si mai responsabili atunci cand trebuie sa acompanieze cu o jucarie muzicala.
Folosirea instrumentelor aduce in prim plan educatia, dezvoltarea personalitatii elevilor, inaintea instructiei.
Copiii invata sa interpreteze o melodie, sa transmita publicului emotii, devin dezinvolti. La clasele primare pot fi folosite si in cadrul altor lectii.
Aceste instrumente sunt importante pentru ca pot canta la ele, fara sa ia lectii in particular. Astfel, integram intr-un cor si copiii care nu sunt foarte muzicali iar, orele de Educatie muzicala nu se vor transforma in ore de matematica sau comunicare.