Problema sesizată
Școala Gimnazială Ștefan Pascu este o școală destul de mare pentru o comună, vie, activă, cu elevi care învață pe toate nivelurile în clase paralele. Elevii mei tocmai au terminat grădinița și sunt în acest an școlar în clasa pregătitoare. Am creat în clasa noastră, împreună cu ei, un mediu ambiental plăcut ca să ne putem desfășura activitățile cât mai eficient. Pe pereții noștri se află calendarul naturii, colțul responsabilităților, regulile clasei, calendarul emoțiilor și multe alte lucruri care ne ajută la organizarea activităților zilnice. În acest moment ne cunoaștem mai bine și am început să funcționăm ca o mică comunitate. La vârsta de 6 / 7 ani, primordiale sunt activitățile de învățare a citit-scrisului, la care până acum ne-am descurcat foarte bine. Am observat însă, recent, că avem nevoie de o tablă magnetică mobilă pe care să o putem muta în diferite zone ale clasei, în funcție de necesitatea activităților. În acest moment folosim o tablă fixată pe perete pe care scriem cu creta.