Problema sesizată
Sunt profesor, cu o experiență de 14 ani la catedră și am observat, de-a lungul acestor ani că, chiar dacă copiii cu CES (Cerințe Educative Speciale) au aceleași drepturi ca toți ceilalți, fiind integrați în învățământul de masă, totuși, ei, deși încearcă, nu reușesc mereu să facă față noilor provocări ce țin de digitalizare și tehnologie. Din păcate, cu toate eforturile pe care le depunem, sunt mai reținuți în sala de clasă atunci când vine vorba de folosirea tehnologiei.
Am conceput această alertă pentru a veni în sprijinul lor, ca să putem crea împreună un spațiu în care să poată lucra, alături Putem ajuta la îndeplinirea acestui țel prin dotarea spațiului cu o tablă interactivă, ca acesta https://prodidactica.ro/tabla-interactiva-87-evoboard-ib86rsnp-43-tehnologie-tactila-ir-10-puncte-de-atingere-p-11198.html.
Această tablă interactivă reprezintă o șansă în plus pentru ca ei să se simtă integrați și să capete încredere în puterile lor.