Problema sesizată
La începutul anului școlar, când am venit în această școală și am preluat clasa I B, am descoperit că sala în care urma să învățăm nu arată ca o clasă modernă, atrăgătoare, care să-i îmbie pe copii să vină cu drag la școală. Printre altele am descoperit următoarele probleme majore:
-mobilierul nu este adecvat nici vârstei elevilor, nici specificului unui învățământ modern, fiind unul combinat, atât cu mese de două persoane, cât și cu bănci individuale, cu scaune deformate și prea late, care nu permit elevilor să se ridice în picioare în timpul orelor sau să iasă cu ușurință la tablă; de aceea, am avea nevoie de 27 de seturi de mobilier individual (bancă + scaun), reglabile;
-avem o singură tablă în clasă, cu care ne descurcăm destul de greu, mai ales când trebuie să o folosim și ca suprafață de proiecție pentru videoproiector, dar avem nevoie și de spațiu pentru a rezolva anumite sarcini; de aceea ne dorim si o tablă interactivă, astfel încât să avem spațiu suficient și pentru lucrul clasic la tablă, dar și pentru unul modern, adaptat nevoilor elevilor de azi;
-întrucât în perioada septembrie-octombrie (dacă toamna este una călduroasă, așa cum a fost în ultimii ani) și mai-iunie temperatura în clasă crește foarte mult; de aceea, avem nevoie de un aparat de aer condiționat care să poată răci un volum de aprox. 180 mc de aer.