Problema sesizată
Avand in vedere ca 75% din elevii unitatii noastre provin din zona defavorizata este foarte utila pentru receptarea cat mai buna a informatiei in procesul de predare-invatare. Astfel un număr de 5 videoproiectoare și 5 table intelgente ne-ar fi de folos. Cultura unui om e reprezentata de putinele lucruri pe care le retine dintr-un noian de informatii pe care le-a dobandit, si din care, pe cele mai multe le-a uitat. Varietatea si flexibilitatea formelor de organizare a activitatii instructiv-educative, adecvarea lor la obiective si continuturi creeaza conditii pentru angajarea elevilor in activitatea de invatare. Profesorul organizeaza activitatea combinand formele frontale (lucru direct cu intreaga clasa) cu formele pe microgrupuri (in cabinet, laborator, atelier sau microgrupuri constituite temporar in cadrul lectiei) si cu munca independenta (activitatea individuala sau individualizata). Procesul de invatamant cu prioritate formativ este astazi mult mai eficient decat cel cu prioritate informativ, care urmareste mai ales cresterea volumului de informatii, de cunostinte, fara a urmari in mod sistematic, constient, influentarea prin modul de organizare a asimilarii lor asupra capacitatilor mentale.