Problema sesizată
Copiii din clasa a II a a Școlii Gimnaziale „Nicolae Bălcescu” au mare nevoie de o tabla interactivă, care ar ajuta foarte mult în procesul de învățare, prin transformarea acestuia într-unul interactiv, atractiv pentru copii. Avem un videoproiector în sala de clasă, însă tabla interactivă ar îmbunătăți mult procesul de predare-învățare.
De asemenea, utilizarea cretei pe tabla de scris, produce foarte mult praf, care creează un disconfort sporit, mai ales copiilor cu teren alergic. Am observat că unii dintre copii învață mult mai repede atunci când sunt asociate mijloacele vizuale în procesul de învățare însă, atunci când folosim videoproiectorul, nu putem scrie la tablă în același timp deoarece tabla este acoperită cu ecranul de proiecție. Acesta este un mare inconvenient, întrucât, dacă închidem videoproiectorul pentru a scrie pe tablă, mare parte din efectul obținut prin folosirea acestuia se pierde. Am rezolva această problemă prin folosirea tablei inteligente, putând accesa și imaginile, dar și scrie în același timp.